2 Kommuneleiing - Stab, kultur, service og næring
Kommuneleiing og stab omhandlar tenesteområda 1200 – 1260 som er kommunedirektør, kommunalsjefar og stabsfunksjonar. Nytt i 2021 er at eininga kultur, service og næring også høyrer til her. Eininga skal tilrettelegge for politiske og administrative avgjerdsprosessar, verksemdsstyring, analyse og utgreiingsarbeid.
Stab- og støttefunksjonane er knytt til planlegging, støtte, oppfølging og styring. Dette omfattar blant anna oppgåver knytt til økonomiforvaltning og personalforvaltning. I tillegg er overordna utgifter knytt til oppvekst og helse-, omsorgs- og sosialtenesta plassert her. Dette gjeld m.a løn, sjukefråværsregistrering- og rapportering, refusjonsarbeid og tilsetjingssaker.
Ny eining kultur, service og næring har blant anna ansvar for kulturarbeidet i Giske, med unntak av kulturskulen som er overført til Valderøy barneskule. Knytt til kulturarbeidet ligg blant anna bibliotek, frivilligsentral, kulturminnearbeid, friluftsliv og samhandling med lag og organisasjonar. Informasjonsarbeid og fellesfunksjoner som post og arkiv, oppfølging av avtalen med Ålesund knytt til landbruk, samt viltforvaltning er og ein del av den nye eininga. Det næringsretta arbeidet til kommunen som landbruk- og viltforvaltning samt etableringsstøtte/hoppid blir også utført i denne eininga.
Staben skal levere tidsrette støttefunksjonar i samsvar med krav og forventningar som er stilt til kommunen si kjerneverksemd og strategiske satsingar.
2. Kjerneverksemd
Ansvar | Årsverk 2020 | Årsverk 2021 | Årsverk til bruk i 2021 (etter tiltak) |
---|---|---|---|
1200 KOMMUNELEIING - STAB | 7,06 | 6,86 | 5,56 |
1220 ØKONOMI | 3,7 | 3,7 | 3,7 |
1230 SERVICEKONTOR | 6,5 | ||
1240 PERSONAL OG LØN | 3,9 | 3,9 | 3,9 |
1250 KULTUR, SERVICE OG NÆRING | 11,2 | 10,7 | |
Sum | 21,16 | 26,96 | 24,76 |
3. Driftsbudsjett
4. Utfordringar og mål
4.1 Spesielle utfordringar
- Omstilling og tilpassing til endra rammevilkår, både økonomisk og teknologisk.
- Digitalisering og automatisering av administrative oppgåver og forenkling av prosedyrer og prosessar, og slik oppnå maksimal gevinstrealisering av innføring av nye digitale løysingar.
- Metodisk og systematisk informasjonsarbeid, utvikle heimesida og bruk av sosiale medier.
- Tilrettelegge for døgopen forvaltning ved å betre innbyggardialogen slik at innbyggarane i større grad kan vere sjølvhjelpte når det passar for dei uavhengig av opningstid.
4.2 Satsingsområde
- Implementering av prosjekt "Omstilling av fellesfunksjonar i Giske kommune".
- Forenkling og effektivisering av arbeidsprosessar gjennom digitalisering.
- Vidareutvikling av informasjons- og kommunikasjonskanalar.
- Internkontroll og kvalitetsarbeid.
- Arbeidsgivarpolitisk dokument.
- Gjennomgang og fornying av leiarplakat og leiaravtalar.
4.3 Tabell styringskort og styringsindikator
Fokusområde | Mål | Måleindikator | Resultat 2019 | Resultatmål 2020 | Resultatmål 2021 |
---|---|---|---|---|---|
Innbyggarar | Kvalitet tilpasse dei økonomiske rammevilkåra | Plassering i forbrukkerrådet sine testar av kommunal service | nr 150 av kommunane i landet og nr 14 av kommunane i Møre og Romsdal | 100 eller betre av kommunane i landet. 10 eller bedre av kommunane i Møre og Romsdagl | 100 eller betre av kommunane i landet. 10 eller bedre av kommunane i Møre og Romsdal |
Forenkling og effektivisering gjennom digitalisering | Videreutvikle digitale verktøy for innbyggjarane | ||||
Velfungerande informasjons- og kommunikasjonskanal | Relevant informasjon er lett tilgjengeleg for innbyggjarar og tilsette døgnet rundt. System med digitale søknader mm fungerer godt | Ny layout på heimeside. Intranett etablert | Videreutvikle og arbeide meir strategisk med informasjon til innbyggarane | ||
Medarbeidarar | Auke intern beredskapskompetanse | Gjennomførte øvingar | Øving på utvalde hendingar | ||
Velfungerande kvalitets- og internkontrollsystem | Gode tilbakemeldingar frå tilsette og innbyggjarar. Regelmessig rullering, og få avvik på tenestene som blir gitt | Oppstart planlegging av ny bruk av eksisterande ressursar | Stilling som rådgivar inan kvalitet og innovasjon er på plass | Etablere rutine og prosedyrer for dei mest risikobelasta områda | |
Godt arbeidsmiljø og tilfredse medarbeidarar | Nærver | 98 % | 98 % | 98 % | |
Enkel og effektiv support og drift ved hjelp av digitale verkty | Gjennomført opplæring på nye digitale verkty | Opplæring er fitt og gevinsten er realisert | Ta i bruk support via Teams | ||
Fellesfunskjonar har rett kompetanse og eit godt fag- og arbeidsmiljø | God trivsel og gode tilbakemeldingar frå adm. Leiing og einingan | Rolleavklaring og plan for kompetanseheving er ferdig | Plan for kompetanseheving er ferdig | ||
Økonomi | Lav andel av administrative resursser. God økonomistyring | Alle ledere har kompetanse og forståelse for økonomi og økonomistyring | |||
Kostra Netto driftsutgifter på funksjon 120 administrasjon per innbygger | kr 3 602 | ≥ kr 3 500 per innbygger | ≥ kr 3 500 per innbygger | ||
Kostra Netto driftsutgifter på funksjon 120 som andel av totale utgifter | 5,10 % | 6 % | 6 % | ||
Avvik i % av netto driftsramme | 3 % | ≤ 0 | ≤ 0 |